Kampanie i Promocje

  • Firma Komagra, jeden z największych producentów olejów spożywczych w kraju i producent Oleju Polskiego, wraca po kilkuletniej przerwie do aktywności reklamowej. Realizację kampanii powierzyła ponownie agencji mediowej UM (Mediabrands), z którą współpracowała już w poprzednich latach. Czytaj więcej »

  • Marka HELIO jak co roku przed Świętami Wielkanocnymi planuje szeroką kampanię w mediach tradycyjnych, drukowanych oraz społecznościowych. Przedświąteczne działania ruszyły już w lutym. Obejmują m.in. portale branżowe, lifestylowe oraz kobiece. Promocja produktów HELIO odbywać się będzie także we współpracy z opiniotwórczymi influencerami. Równocześnie HELIO przewiduje w... Czytaj więcej »

  • Wystartowała kampania dla linii Kubuś Immuno przypominająca rodzicom i dzieciom o sposobie na wspieranie odporności na przełomie zimy i wiosny. W tym okresie warto regularnie sięgać po produkty Immuno z witaminą C, która pomaga w utrzymaniu prawidłowego funkcjonowania układu odpornościowego. Czytaj więcej »

  • 11 marca w sklepach sieci Stokrotka rusza nowa akcja promocyjna – Sobotnie Płatkobranie. Będą mogli w niej wziąć udział wszyscy posiadacze aplikacji mobilnej Nasza Stokrotka, a jest ich już ponad 1,5 miliona. Czytaj więcej »

  • - Przed nami nowe, mocne otwarcie Bakallandu. Marka po kilku latach przerwy wraca do szerokiej komunikacji marketingowej 360˚ i po raz pierwszy od 2017 roku pojawi się w telewizji. W kampanii prezentujemy ją jako nowoczesną i dynamiczną. Odświeżyliśmy logotyp, zmieniliśmy opakowania, dodając im świeżości i apetyczności. Wyraźnie odmładzamy grupę naszych odbiorców, zamierzamy... Czytaj więcej »

  • American Soul w KFC

    Środa, 08 marca 2023

    Lubisz podróżować i próbować nowych smaków? A może marzysz o wyprawie wzdłuż słynnego, amerykańskiego Wschodniego Wybrzeża? Wyrusz z KFC w trasę po USA. Poczuj klimat Stanów w gronie swojej paczki przyjaciół, świetnej jazzowej muzyki i pysznego jedzenia. „American Soul” to prawdziwy smak amerykańskiej kuchni. Już od 8 marca we wszystkich restauracjach KFC w Polsce będzie... Czytaj więcej »

  • Kultowe i lubiane od lat ciastka Jeżyki od marki Goplana ruszają z kampanią promocyjną pod hasłem „Jeżyki. Najeżone bakaliami. Najeżone doznaniami”, w ramach której pojawi się nowy spot reklamowy, a także instagramowy konkurs „#mojaCOOLgirl” z atrakcyjnymi nagrodami. W ramach działań promowane będą również Jeżyki Coolki – jedyne dostępne na polskim rynku kulki... Czytaj więcej »

  • Biedronka świętuje Dzień Kobiet

    Wtorek, 07 marca 2023

    Już od wielu lat Biedronka udowadnia, że to nie diamenty, a kwiaty są najlepszym przyjacielem kobiety. W ubiegłym roku z okazji Dnia Kobiet klienci sieci kupili ok. 4 miliony bukietów kwiatów, a ich sprzedaż wzrosła w tym okresie aż o 500%. W tym roku oferta Biedronki z okazji Dnia Kobiet usłana jest kwiatami, którym towarzyszą także słodycze, kosmetyki oraz oferta Biedronka Home. Czytaj więcej »

  • Lidl Polska w ramach Ryneczku Lidla oferuje aż 10 odmian jabłek od polskich sadowników. Sieć chce, aby klienci jeszcze częściej sięgali po te owoce, dlatego startuje ze specjalnymi promocjami. Co tydzień wybrane jabłko z asortymentu oferowane będzie w jeszcze niższej, atrakcyjnej cenie! Czytaj więcej »

  • 5 marca wystartowała kampania reklamowa wspierająca ogólnopolski program Orbit® „Dziel się Uśmiechem”. 10. edycja tej inicjatywy edukacyjnej trwa w szkołach od września 2022 roku. Organizatorzy – Mars Polska oraz Polski Czerwony Krzyż wraz z partnerami merytorycznymi i ambasadorką programu – Magdaleną Różczką, dziękują za wsparcie jubileuszowej edycji oraz zachęcają do... Czytaj więcej »

  • Już blisko 1,5 miliona użytkowników ma aplikacja Nasza Stokrotka, która została uruchomiona rok temu, w marcu 2022. Z tej okazji Stokrotka przygotowała akcję promocyjną, polegającą na rozdawaniu dodatkowych Płatków. Są to punkty, które można wymieniać na produkty w bardzo atrakcyjnych cenach – nawet za 1 grosz. Czytaj więcej »

  • Jesteś głodna? Napij się wody! Chcesz się pozbyć cellulitu? Owiń się folią spożywczą! A jeśli marzysz o pełnych ustach, wystarczy kilka minut w gabinecie – to słyszą polskie nastolatki, przeglądając treści w social mediach. Te porady mają przybliżyć je do upragnionego celu: bycia jak influencerzy, których obserwują i za którymi podążają. W rzeczywistości tego typu... Czytaj więcej »

  • 1 marca br. rusza kolejna odsłona ogólnopolskiej Akcji Antyinflacja organizowanej przez Carrefour Polska. Do końca miesiąca klienci tej sieci posiadający aplikację mobilną “Mój Carrefour” mogą otrzymać kupony rabatowe 5%, 10% i 15% na kolejne zakupy, jeśli ich koszyk zakupowy przekroczy wartość 100 zł. Czytaj więcej »

  • Żabka docenia i nagradza osoby, które regularnie robią zakupy w jej sklepach. Sieć rozwija koncepcję lojalizacji klientów, której jednym z mechanizmów jest najnowsza akcja promocyjna „Zgarnij hot doga gratis!”. Każdy klient, który w środę lub czwartek zrobi zakupy w sklepie Żabka, otrzyma bon upoważniający do odbioru gratisowego hot doga przy kolejnych zakupach na kwotę min.... Czytaj więcej »

  • Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz to podkreślenie możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób. Czytaj więcej »

  • A TY, Z KIM TYMBARKUJESZ?

    Poniedziałek, 27 lutego 2023

    Napoje Tymbark od lat towarzyszą nam przy wspólnych posiłkach i są nieodłącznym elementem czasu spędzanego z bliskimi przy stole. Dlatego w najnowszej kampanii Tymbark tworzy nowe słowo, które odmienione przez osoby doskonale podkreśla każdą z tych chwil! Czytaj więcej »

  • W najnowszej kampanii Tymbarku wszystko jest… MEGA VEGA! To za sprawą pysznie skomponowanych soków pomidorowych i owocowo-warzywnych, które dostępne są pod znanym i warzywnym subbrandem VEGA. Czytaj więcej »

  • Właśnie wystartowała rekrutacja do kolejnej – już 12. – edycji programu stażowego The Lidl Way to Career! W tym roku Lidl Polska poszukuje studentów oraz absolwentów, którzy chcą rozwinąć skrzydła w obszarach takich jak np. logistyka, administracja, HR, finanse, sprzedaż czy zakupy. Stażyści otrzymają również wyższe niż w zeszłym roku wynagrodzenie – aż 4150 zł... Czytaj więcej »

  • Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński. Czytaj więcej »

  • Z okazji końca ferii ponad 60 najbardziej potrzebnych produktów szkolnych można teraz nabyć w sklepie internetowym Biedronka Home nie tylko w niskich cenach, ale również w specjalnej promocji. Trzeci najtańszy szkolny produkt jest dostępny tylko za 1 zł. Czytaj więcej »

  • W ramach swoich działań komunikacyjnych marka proponuje nowe okazje do podążania za smakiem Pepsi. Podkreśla, że czerpanie przyjemności z seansu jest możliwe wtedy, gdy odłoży się pewne rzeczy na bok (dosłownie i w przenośni). Pepsi przygotowała również unikalne, filmowe doświadczenie dla swoich fanów oraz influencerów, którzy zrelacjonowali je na swoich kanałach w mediach... Czytaj więcej »

  • Trwa kampania dla TAN-VIET International S.A., promująca produkty TaoTao i Vifon. Związana jest ona z obchodami Chińskiego Nowego Roku, który rozpoczął się 22 stycznia. Za działania w obszarze planowania mediów i realizacji kampanii digitalowych odpowiada dom mediowy Media Choice. Czytaj więcej »

  • Jest taki jeden dzień w roku, nazywany Tłustym Czwartkiem, gdy przestajemy liczyć kalorie i delektujemy się pysznym smakiem puszystych pączków, chrupiących faworków oraz słodkich, lukrowanych donutów. Z tej okazji, od poniedziałku 13 lutego, w sklepach Lidl Polska pojawiło się wiele powszechnie uwielbianych, słodkich wypieków. Czytaj więcej »

  • Z okazji walentynek Żabka przygotowała dla swoich klientów limitowaną wersję hot doga, która z pewnością rozkocha wszystkich wielbicieli ciepłych przekąsek. Love Dog, czyli hot dog w różowej bułce z kiełbaską z dodatkiem żurawiny i sosem spicy mango, to wyjątkowa przekąska dostępna od 13 lutego br. we wszystkich sklepach Żabka oraz w całodobowym sklepie autonomicznym Żabka... Czytaj więcej »

  • Carrefour wystartował z kolejną akcją, której celem jest pomoc Polakom w zaoszczędzeniu pieniędzy na codziennych zakupach. Do końca lutego klienci korzystający z aplikacji mobilnej “Mój Carrefour” mogą otrzymać od sieci 50 złotych w e-bonach, jeśli tylko zrobią 5 razy zakupy za minimum 99 zł. Promocja jest częścią uruchomionego przez firmę na początku roku pakietu... Czytaj więcej »

  • Snickers® po raz kolejny udowadnia, że głodni nie jesteśmy sobą. Z początkiem lutego ruszyła ogólnopolska kampania marki, która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach. Ferie w mieście czy w górach? Już nie musisz się zastanawiać – Snickers® będzie wszędzie. Czytaj więcej »

  • To pewne - nic tak nie łączy jak wspólne podjadanie słodkich przekąsek podczas Familijnej Uczty Filmowej. Rozsiądź się z bliskimi na kanapie, weź do ręki pilota, chrupnij wafle Familijne i odpowiedz na pytanie konkursowe. Na zwycięzców czekają zestawy produktów oraz roczne dostępy do tysięcy filmów online. Czytaj więcej »

  • Od poniedziałku 6 lutego – w ramach Lidlowego Programu Oszczędnościowego – sieć Lidl Polska będzie udostępniać klientom dodatkowe kupony z rabatami w aplikacji Lidl Plus. Im większe zrobią zakupy, tym atrakcyjniejszy otrzymają kupon. Czytaj więcej »

  • Z początkiem lutego startuje ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa. Za epicką strategię komunikacji odpowiadają Przestrzeń i Rozgłos. Przestrzeń jest agencją realizującą działania kreatywne, a Rozgłos odpowiada za planowanie i zakup mediów. Kompleksową produkcję kampanii przeprowadził Spokój. Czytaj więcej »

  • Serki wiejskie Almette to chwila przyjemności dla każdego, o czym w spotach reklamowych przypomina jedna z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo. Silne wsparcie reklamowe produktów potrwa kilka miesięcy i obejmie obecność w telewizji, w największych portalach internetowych oraz w social mediach. Czytaj więcej »

więcej artykułów